Friday, August 24, 2007

Стига ли Ви времето ?

Защо някои хора успяват да се справят със задълженията си, а други се оплакват, че не смогват и времето не им стига, но нали всички разполагаме (само) с 24 часа ... ?

... Причината е, че всеки използва времето си по различен начин.

Случва ли Ви се, да правите нещо друго, маловажно, вместо друго и то много важно ?

Ако отговорът е ДА, някой трябва да преосмисли приоритетите си ;)
ето една примерна система за да подредите приоритетите си.

Примерна система за оргранизиране план с приоритети.
Преди да легнете напрвете списък със събитията, които трябва да свършите на следващия ден, като преди всяка задача поставете A, B, C или * за да определите приоритета й.

Приорити:
  • A - Най-високо приоритетна задача, трябва да се работи по нея задължително
  • B - Високо приоритетна задача
  • C - Ниско приоритетна задача
  • * - Кратко временна задача (записване на бележка, телефонно обаждане и др.)
Възможно е да поискате да направите Вашия план на следващия ден, по-добре е той да бъде направен предната вечер за да може мозъкът да "смели" информацията и да Ви ръковори през идния ден.

Друг ценен съвет е да преглеждате списъка си със задачите за цялата седмица напред за да избегнете да вършите важни неща в последния момент.

Литература

No comments: